We zijn er !! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jolande Schoenmaker - WaarBenJij.nu We zijn er !! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Jolande Schoenmaker - WaarBenJij.nu

We zijn er !!

Blijf op de hoogte en volg Jolande

24 September 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

Na een rustige, ik zou bijna zeggen ontspannen reis zijn we rond 16 uur op onze bestemming aan gekomen: het Aqua Palace Hotel te Cestlice een paar kilometer buiten Praag.

De reis ging echt zeer voorspoedig. Ik vertrok stipt half 5 om Jenneken op te halen om samen door te rijden naar van der Valk in Hengelo, ons eigenlijke startpunt van de reis. Hier pikken we Ria, Peter. Saniye en Claudia op. We hebben met elkaar een Fiat Ducato gehuurd, lekker ruim en het rijdt ook nog eens geweldig. Peter, Jenneken en ik hebben elk een deel van de route voor onze rekening genomen en natuurlijk raak ik de weg kwijt als we op een gegeven moment van de snelweg af moeten en we door achterland Tsjechië rijden. Met vereende kracht vinden we gelukkig snel de weg weer terug.

Het hotel is prima, de kamers zijn ruim en netjes en de bedden lijken goed, die gaan we straks uitproberen. We zijn net terug van ons eerste diner: buffetvorm, gevarieerd, lekker en met jammie toetjes. Het hotel beschikt over een enorm aquapaek met wellness gebeuren. 4 van ons zitten het luie zweet eruit te werken in de sauna. Jenneken en ik liggen de bedden alvast 'in' .
Ff bijkomen van deze lange dag en morgen onze eerste kennismaking met PRAHA.

Ik kijk er naar uit.
Tot mogge :)

• 24 September 2014 - 20:16

Nancy:

Hallo reislustige dames en heer,

Heel veel plezier! En veel heeel veel foto's maken hoor!

Groetjes Nancy

• 25 September 2014 - 08:59

Reintje:

Dat wordt weer genieten :)