Touch down - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolande Schoenmaker - WaarBenJij.nu Touch down - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolande Schoenmaker - WaarBenJij.nu

Touch down

Blijf op de hoogte en volg Jolande

09 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

We zijn geland!!! Na een vermoeiende, maar vlot, verlopen reis zijn we goed aangekomen in Bangkok. We hebben een uur vertraging opgelopen in Abu Dabhie, maar voor de rest niets dan lof over Etihad, de Nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten. Vriendelijk personeel, prima faciliteiten aan boord (Coen heeft zich uitstekend vermaakt met de spelletjes die je on-board kan spelen) en goed van eten en drinken!

Inmiddels zijn we ingecheckt in ons eerste hotel: Ibis Riverside Bangkok. Een goed maar eenvoudig hotel aan de Mae Nam Chao Phraya rivier. Het personeel is hier erg behulpzaam, wat we al direct hebben moeten uittestten, want de dichtstbijzijnde pinautomaten bij het hotel gaf niet de zo zeer benodigde Baht, terwijl wel de hele riedel was afgerond. Stressen natuurlijk, helemaal na ruim 24 uur niet te hebben geslapen. Kon ik ff niet meer zo helder denken :(

Uiteindelijk bleek alles toch goed te zijn gegaan. Bank heeft niets afgeboekt en ik heb elders kunnen pinnen om excursies te betalen. Want die zijn inmiddels geboekt. Morgen doen we: glitters, gold and klongs tour.

En dan gaan we zo lekker slapen, mijn bedje voelt goed. Buikje vol met onze eerste Pad Thai, jammie, en nog de haren drogen, want we hebben kennisgemaakt met onze eerste tropische regenbui: zo is er niets aan de hand en zo sta je buiten letterlijk onder de douche. Vreemd en ff euh wennen, maar erg verfrissend hahaha, we zijn in Thailand, het is begonnen.

Dus Morgen meer ........... toedels.

• 09 Juli 2013 - 16:01

Ine Koopman:

Ik zal je volgen! Leuk om te lezen! Een he fijne vakantie gewenst! Geniet ervan groeten aan allen ine

• 09 Juli 2013 - 17:02

Talleke:

Heee Jo en Coen!!
    Wat fijn om te lezen dat de vlucht ed. prima zijn verlopen!
    Heel erg veel pleier daar, ik vind het geweldig om zo jullie avonturen te lezen!
    Liefs Chantal

• 09 Juli 2013 - 22:02

Diana:

Ha buuf,

Fijn dat jullie reis voorspoedig is verlopen! Wel stress zeg bij die pinautomaat. Gelukkig liep dat goed af.
    Nogmaals heel veel (reis)plezier! Enne...je huis staat er nog hoor!